Istun koulussa, tuli käsikähmää parinkin ihmisen kanssa ja mun sekavan iloinen olotilani on mennyttä.
Kiitti vitusti. Kuuntelen Rihannaa, siinä on hyvät bassot etc, jotka rauhottaa mua. Samalla se laulaa miehistä joita en voi olla ajattelematta. Olen vain niin niin Minttu. Kaikki menee. Joo, oon taas hyvällä tuulella kun saan haukkua kaikki maailman paskiaiset täällä. tervetuloa mun listaan. :D Kun uni ei tuu, perkeleen tuttu tunne. Pyörii ja pyörii sängyssä eikä saa unen päästä kiinni. Haluan sitä joka öistä painajaista karkuun, sitä hengettömyyden tunnetta ja sitä että kuolen ja tukhedun kohta. iltaisin ahdistaa, mitä jos en herääkään aamulla. Enkä saakaan tatuointia ja Honda Civiciä. Eikä musta valmistu merkonomi. Välillä toisaalta tekisi mieli vain laskea pää alas ja katkaista siiventyngät selästä. Antaa periksi. Luovuttaa, mutta se idiootti taistelija joka muhun kylvettiin kun synnyin, käskee jatkamaan. Olis saanu jäädä syntymättä.
Kai tää tästä menee. En vaan sa ahenkeä ja en saa lääkkeitä. Huulessa arpi joka harmittaa mua.

Minttu.